Jeste li se i vi našli u situaciji da ste se htjeli informirati o nekom proizvodu ili usluzi, a na kraju ste bili razočarani i ljuti što ste uopće nešto pitali jer su vas doslovno okupirali da morate nešto kupiti?
Vjerujem da svi kao kupci imamo takvo iskustvo i da se u toj situaciji niti jedan kupac ne osjeća dobro.
Razlog zašto ljudi izbjegavaju prodaju su upravo negativna prodajna iskustva nastala kao rezultat neprofesionalnih i nametljivih prodavača.
Provela sam više od 12 godina u direktnoj prodaji i čula svakojake priče i iskustava ljudi o nametljivim prodavačima koji im jednostavno nisu dali disati dok nisu nešto kupili, uvjeravajući ih da je baš to proizvod koji im treba i da je sad pravo vrijeme za kupnju.
Takav pristup izaziva otpor i nepovjerenje kupaca te je jedan od glavnih čimbenika zbog kojih ljudi izbjegavaju prodaju.
Kao kupci uživamo u dobrom shoppingu, radujemo se uspješno obavljenoj kupnji, ali u principu ne volimo da nam se prodaje.
Ljudi vole kupovati ležerno i opušteno, žele mirno i bez požurivanja razgledati ponudu, uspoređivati cijene i odluku o kupnji donijeti u trenutku kad je ona u njima sazrela i kada su sigurni u svoju odluku.
Da bi uspješno implementirali i zaključili prodaju trebamo prvenstveno biti STRUČNI, a ne nametljivi i dosadni.
Uspješni prodavači su prodavači kojima nije fokus isključivo na novcu i zaradi, već prije svega na ljudima. Njima je stalo do ljudi, oni razumiju i uvažavaju mišljenje svojih kupaca i pomoći će im da izaberu najbolje rješenje za sebe.
Nenametljiva prodaja ne znači da samo pokazujemo svoje proizvode i usluge bez da ih prodajemo ili da se povlačimo u trenutku kada treba zaključiti prodaju.
Ljude ne moramo forsirati i nagovarati na kupnju, oni će prirodno željeti kupiti od nas ako s njima izgradimo odnos povjerenja i kada se uvjere da će kupnjom našeg proizvoda ili usluge riješiti svoje izazove, ostvariti svoje želje ili će se nakon kupnje osjećati sigurnije i ljepše.
Ako smo kvalitetno kupca proveli kroz proces prodaje i pobudili kod njega interes za kupnju, na kraju će lakše i brže donijeti odluku o kupnji.
A to i jeste cilj prodaje, zar ne?
Iskoristite 30 minuta besplatnog coachinga.
Uvodni coaching služi da se bolje upoznamo, da definiramo strategiju kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju coaching sesije.
Saznajte na koji način vam coaching može pomoći da otkrijete svoje vrijednosti i promijenite neželjene obrasce ponašanja koji se stalno ponavljaju i sputavaju vas u postizanju boljih rezultata.
Iskoristite 30 minuta besplatnog coachinga.
Uvodni coaching služi da se bolje upoznamo, da definiramo strategiju kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju coaching sesije.
Saznajte na koji način vam coaching može pomoći da otkrijete svoje vrijednosti i promijenite neželjene obrasce ponašanja koji se stalno ponavljaju i sputavaju vas u postizanju boljih rezultata.
Iskoristite 30 minuta besplatnog coachinga.
Uvodni coaching služi da se bolje upoznamo, da definiramo strategiju kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju coaching sesije.
Saznajte na koji način vam coaching može pomoći da otkrijete svoje vrijednosti i promijenite neželjene obrasce ponašanja koji se stalno ponavljaju i sputavaju vas u postizanju boljih rezultata.