PRO-AKTIVNA-logoPRO-AKTIVNA-logoPRO-AKTIVNA-logoPRO-AKTIVNA-logo
  • Naslovnica
  • O meni
  • Edukacija
  • Blog
  • Kontakt
Nazovite već danas!
✕

ZAŠTO NISKE CIJENE UNIŠTAVAJU TVOJ BIZNIS?

 

Smatraš li da ćeš niskim cijenama privući više klijenata?

 

Mnogim vlasnicima biznisa, posebno početnicima kod formiranja cijena proizvoda ili usluga osnovno načelo kojim se vode je da budu jeftiniji od konkurencije.

Da bi privukli što više klijenata postavljaju nerealno niske cijene čime dovode sebe i svoj biznis do ruba održivosti.

Je li to baš pametna odluka i dobivate li zbog nižih cijena više klijenata?

Možda ste nižim cijenama privukli nove klijente, no pitanje je uspijevate li takvom cjenovnom strategijom zaraditi dovoljno za sebe, razvoj svoj biznisa ili se vaš biznis svodi na čisto preživljavanje.

Pravilno formiranje cijena proizvoda ili usluga ima važnu ulogu u vašem poslovanju

 

Kako formirati cijenu?

Dva su osnovna čimbenika važna za formiranje cijene

  1. STVARNI TROŠKOVI

To su troškovi koji nastaju da bi se proizveo jedan komad proizvoda ili pružila jedna usluga, a čine ju:

  • troškovi prodaje – plaće i doprinosi prodavača
  • sredstva za rad – laptop, mobitel, službeno vozilo
  • marketinške aktivnosti – web stranica, oglašavanje na TV, radiju, društvenim mrežama, troškovi izrade reklamnih materijala, besplatne degustacije, gratis proizvodi….
  • poslovni seminari, edukacije
  • troškovi dostave, distributera
  • troškovi najma prostora, režije
  • usluge knjigovodstva
  • razna davanja i članarine koje morate platiti
  • ostali troškovi o kojima ovisi vaše poslovanje
  1. TROŠKOVI UVJETOVANI KRETANJIMA NA TRŽIŠTU

U ovoj kategoriju troškova potrebno je uzeti u obzir kretanja na tržištu, cijene vaše konkurencije, navike i mogućnosti potrošača.

Na temelju prikupljenih podataka odlučujemo gdje se i kako želimo cjenovno pozicionirati na tržištu.

Na sve navedene troškove potrebno je pribrojiti svoju prodajnu maržu, odnosno svoju zaradu.

 

Izračun cijene koštanja potrebno je odraditi sistematično i precizno

Niska cijena koja ne pokriva stvarne troškove siguran je put u propast.

Stoga, prilikom formiranja cijene uzmite u obzir sve čimbenike koji utječu na cijenu koštanja vašeg proizvoda ili usluge.

Ne morate se ubijati od posla da bi održali svoje poslovanje i niskim cijenama zadržali klijente.

Za uspjeh nije nužno raditi više, nego mudrije.

Vaša cijena nije uklesana u kamen i ne treba vam ničija dozvola da bi ju promijenili. Možete ju mijenjati kad god želite ili mislite da za to postoji potreba.

Međutim, kod promjene cijena imajte na umu da povećanje bude u interesu klijenta, a to može obuhvatiti: viši nivo usluge, bolju posvećenost klijentima/kupcima, kvalitetniju uslugu, odabir specijalnih materijala i razne druge bonuse i benefite.

Upravo precizno i sistematično formiranje cijena može biti odskočna daska za vaš uspješan biznis.

 

 

 

Rezervirajte 30 minuta besplatnog coachinga

Iskoristite 30 minuta besplatnog coachinga.

Uvodni coaching služi da se bolje upoznamo, da definiramo strategiju kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju coaching sesije.

Saznajte na koji način vam coaching može pomoći da otkrijete svoje vrijednosti i promijenite neželjene obrasce ponašanja koji se stalno ponavljaju i sputavaju vas u postizanju boljih rezultata.

Rezervirajte 30 minuta besplatnog coachinga

Iskoristite 30 minuta besplatnog coachinga.

Uvodni coaching služi da se bolje upoznamo, da definiramo strategiju kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju coaching sesije.

Saznajte na koji način vam coaching može pomoći da otkrijete svoje vrijednosti i promijenite neželjene obrasce ponašanja koji se stalno ponavljaju i sputavaju vas u postizanju boljih rezultata.

Rezervirajte 30 minuta besplatnog coachinga

Iskoristite 30 minuta besplatnog coachinga.

Uvodni coaching služi da se bolje upoznamo, da definiramo strategiju kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju coaching sesije.

Saznajte na koji način vam coaching može pomoći da otkrijete svoje vrijednosti i promijenite neželjene obrasce ponašanja koji se stalno ponavljaju i sputavaju vas u postizanju boljih rezultata.

Sviđa vam se objava? Podijelite je s drugima!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on skype
Share on email

Adresa

PRO-AKTIVNA, vl. Tanja Horvat

Centar za individualno i poslovno
savjetovanje i unapređenje prodaje

Rade Končara 74
40315 Mursko Središće
Hrvatska

Korisni linkovi

  • → Pravila privatnosti
  • → Politika kolačića
  • → Podaci o obrtu

Kontakt

Pošaljite e-mail ili me nazovite. Dostupna sam na Viber i WhatsApp.

info@pro-aktivna.hr
+385 (0)91 598 9520

Copyright © 2021-2023 PRO-AKTIVNA, vl. Tanja Horvat. Sva prava zadržana. Web by ROKE.hr
    Nazovite već danas!
      Na našoj web stranici koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najrelevantnije iskustvo pamćenjem svojih postavki i ponovljenim posjetima. Klikom na "Slažem se" prihvaćate upotrebu SVIH kolačića.
      Nemojte prodati moje podatke.
      Postavke kolačićaSlažem se Odbijam Više...

      Upravljanje pristankom

      Pregled privatnosti

      Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva tijekom navigacije po web mjestu. Od ovih kolačića, kolačići koji se prema potrebi kategoriziraju pohranjuju se na vaš preglednik jer su bitni za rad osnovnih funkcionalnosti web stranice. Koristimo i kolačiće treće strane koji nam pomažu u analiziranju i razumijevanju načina na koji koristite ovu web stranicu. Ti će se kolačići pohraniti u vaš preglednik samo uz vaš pristanak. Također imate mogućnost isključivanja ovih kolačića. Ali isključivanje nekih od ovih kolačića može imati utjecaja na vaše iskustvo pregledavanja.
      Funkcionalnost
      Funkcionalni kolačići pomažu u izvođenju određenih funkcionalnosti poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.
      Izvedbeni kolačići
      Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa izvedbe web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva posjetiteljima.
      Analitika
      Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji komuniciraju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju podataka o metričkim podacima o broju posjetitelja, stopi napuštanja početne stranice, izvoru prometa itd.
      Reklamni kolačići
      Reklamni kolačići koriste se za pružanje posjetiteljima relevantnih oglasa i marketinških kampanja. Ovi kolačići prate posjetitelje na web mjestima i prikupljaju informacije za pružanje prilagođenih oglasa.
      Ostali kolačići
      Ostali nekategorizirani kolačići su oni koji se analiziraju i još nisu klasificirani u kategoriju.
      Nužni kolačići
      Potrebni kolačići apsolutno su neophodni za pravilno funkcioniranje web stranice. Ovi kolačići anonimno osiguravaju osnovne funkcionalnosti i sigurnosne značajke web stranice.
      Spremi i prihvati