ZAŠTO NISKE CIJENE UNIŠTAVAJU TVOJ BIZNIS?
Smatraš li da ćeš niskim cijenama privući više klijenata?
Mnogim vlasnicima biznisa, posebno početnicima kod formiranja cijena proizvoda ili usluga osnovno načelo kojim se vode je da budu jeftiniji od konkurencije.
Da bi privukli što više klijenata postavljaju nerealno niske cijene čime dovode sebe i svoj biznis do ruba održivosti.
Je li to baš pametna odluka i dobivate li zbog nižih cijena više klijenata?
Možda ste nižim cijenama privukli nove klijente, no pitanje je uspijevate li takvom cjenovnom strategijom zaraditi dovoljno za sebe, razvoj svoj biznisa ili se vaš biznis svodi na čisto preživljavanje.
Pravilno formiranje cijena proizvoda ili usluga ima važnu ulogu u vašem poslovanju
Kako formirati cijenu?
Dva su osnovna čimbenika važna za formiranje cijene
- STVARNI TROŠKOVI
To su troškovi koji nastaju da bi se proizveo jedan komad proizvoda ili pružila jedna usluga, a čine ju:
- troškovi prodaje – plaće i doprinosi prodavača
- sredstva za rad – laptop, mobitel, službeno vozilo
- marketinške aktivnosti – web stranica, oglašavanje na TV, radiju, društvenim mrežama, troškovi izrade reklamnih materijala, besplatne degustacije, gratis proizvodi….
- poslovni seminari, edukacije
- troškovi dostave, distributera
- troškovi najma prostora, režije
- usluge knjigovodstva
- razna davanja i članarine koje morate platiti
- ostali troškovi o kojima ovisi vaše poslovanje
- TROŠKOVI UVJETOVANI KRETANJIMA NA TRŽIŠTU
U ovoj kategoriju troškova potrebno je uzeti u obzir kretanja na tržištu, cijene vaše konkurencije, navike i mogućnosti potrošača.
Na temelju prikupljenih podataka odlučujemo gdje se i kako želimo cjenovno pozicionirati na tržištu.
Na sve navedene troškove potrebno je pribrojiti svoju prodajnu maržu, odnosno svoju zaradu.
Izračun cijene koštanja potrebno je odraditi sistematično i precizno
Niska cijena koja ne pokriva stvarne troškove siguran je put u propast.
Stoga, prilikom formiranja cijene uzmite u obzir sve čimbenike koji utječu na cijenu koštanja vašeg proizvoda ili usluge.
Ne morate se ubijati od posla da bi održali svoje poslovanje i niskim cijenama zadržali klijente.
Za uspjeh nije nužno raditi više, nego mudrije.
Vaša cijena nije uklesana u kamen i ne treba vam ničija dozvola da bi ju promijenili. Možete ju mijenjati kad god želite ili mislite da za to postoji potreba.
Međutim, kod promjene cijena imajte na umu da povećanje bude u interesu klijenta, a to može obuhvatiti: viši nivo usluge, bolju posvećenost klijentima/kupcima, kvalitetniju uslugu, odabir specijalnih materijala i razne druge bonuse i benefite.
Upravo precizno i sistematično formiranje cijena može biti odskočna daska za vaš uspješan biznis.
Besplatne konzultacije služe da se bolje upoznamo kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju individualni programi i coaching sesije.
Kroz individualni rad i coaching sesije 1:1 zajedno radimo na tvojim konkretnim primjerima i izazovima kako bi postali učinkoviti u postizanju prodajnih/poslovnih ciljeva i rezultata te poboljšali svoj učinak kroz usvajanje novih vještina, ideja i prilika.
Besplatne konzultacije služe da se bolje upoznamo kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju individualni programi i coaching sesije.
Kroz individualni rad i coaching sesije 1:1 zajedno radimo na tvojim konkretnim primjerima i izazovima kako bi postali učinkoviti u postizanju prodajnih/poslovnih ciljeva i rezultata te poboljšali svoj učinak kroz usvajanje novih vještina, ideja i prilika.
Besplatne konzultacije služe da se bolje upoznamo kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju individualni programi i coaching sesije.
Kroz individualni rad i coaching sesije 1:1 zajedno radimo na tvojim konkretnim primjerima i izazovima kako bi postali učinkoviti u postizanju prodajnih/poslovnih ciljeva i rezultata te poboljšali svoj učinak kroz usvajanje novih vještina, ideja i prilika.