Coaching je smisleni razgovor između coacha i klijenta u kojem coach vodi, podržava i usmjerava klijenta prema ostvarenju njegovih želja, potreba i ciljeva.
Coaching pomaže ljudima da izađu iz svoje zone udobnosti i poduzmu korake prema onome što žele biti, raditi ili imati.
Poduzetnici, prodajni djelatnici koji su u prošlosti doživjeli neuspjeh ili odbijanje strahuju da će se isti scenarij ponoviti i u budućnosti pa mnogi niti ne pokušavaju ostvariti svoje želje i snove. To ih sprečava da preuzmu rizik i rade ono što zaista žele raditi u životu.
Uloga prodajnog coacha je da pomogne klijentu razumjeti da neuspjeh i negativna iskustva iz prošlosti ne znače da će se ista iskustva ponoviti i u budućnosti.
Prodajni coach će vam pomoći da zajedno pronađete odgovarajuću strategiju, eliminirate ograničavajuća uvjerenja i shvatite da u životu možete postići sve što želite.
Prodajni coaching 1 na 1 je moderan i vrlo učinkovit način rada s prodajnim djelatnikom kojim se postižu brzi rezultati i uspjeh klijenta.
Da bi prodajni djelatnici bili uspješni, moraju stalno usavršavati svoja znanja, vještine i kompetencije jer samo tako mogu držati korak s iznimno zahtjevnim i konkurentnim tržištem.
Prodajni coaching smanjuje vrijeme učenja prodajnog djelatnika, a pokazao se i kao izuzetno učinkovit alat u razvoju poslovnih/ prodajnih vještina i poboljšanju radne učinkovitosti prodavača.
U coaching procesu coach pomaže klijentu da otkrije i osvijesti svoje osobne i profesionalne potencijale i stavi ih u funkciju stvaranja veće vrijednost kako bi stvorio kvalitetne temelje i strategiju za sebe i svoj biznis
Svrha prodajnog coacha je postići promjenu koja je potrebna poduzetnicima, prodajnim djelatnicima kako bi postali uspješniji i produktivniji u postizanju prodajnih rezultata te poboljšali svoj učinak kroz usvajanje novih vještina, ideja i prilika.
Coach je osoba koja pomaže klijentu identificirati promjene koje bi željeli napraviti, da postavlja pitanja i ponudi alate koji će im pomoći da pronađu odgovore unutar sebe.
Uloga coacha nije da savjetuje klijenta, inzistira na nečemu, da mu govori što i kako mora raditi ili da nudi gotova rješenja.
Uloga coacha je da pažljivo sluša svog klijenta i postavljanjem pravih pitanja mu pomaže i navodi ga da sam pronalazi rješenja, razvija svoje sposobnosti i vještine, definira ciljeve i korake i aktivno radi na savladavanju koraka do željenog cilja.
Prodajni coach motivira klijenta na akciju i potiče ga da poduzme korake koje je sam definirao kako bi postigao zacrtane ciljeve i željene prodajne rezultata.
Odnos između coacha i klijenta zasnovan je na međusobnom povjerenju. Vaš coach vjeruje u vas, vodi vas i podržava na putu koji ste izabrali ka ostvarenju svoga cilja.
Iskoristite 30 minuta besplatnog coachinga.
Uvodni coaching služi da se bolje upoznamo, da definiramo strategiju kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju coaching sesije.
Saznajte na koji način vam coaching može pomoći da otkrijete svoje vrijednosti i promijenite neželjene obrasce ponašanja koji se stalno ponavljaju i sputavaju vas u postizanju boljih rezultata.
Iskoristite 30 minuta besplatnog coachinga.
Uvodni coaching služi da se bolje upoznamo, da definiramo strategiju kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju coaching sesije.
Saznajte na koji način vam coaching može pomoći da otkrijete svoje vrijednosti i promijenite neželjene obrasce ponašanja koji se stalno ponavljaju i sputavaju vas u postizanju boljih rezultata.
Iskoristite 30 minuta besplatnog coachinga.
Uvodni coaching služi da se bolje upoznamo, da definiramo strategiju kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju coaching sesije.
Saznajte na koji način vam coaching može pomoći da otkrijete svoje vrijednosti i promijenite neželjene obrasce ponašanja koji se stalno ponavljaju i sputavaju vas u postizanju boljih rezultata.