PRO-AKTIVNA-logoPRO-AKTIVNA-logoPRO-AKTIVNA-logoPRO-AKTIVNA-logo
  • Naslovnica
  • O meni
  • Edukacija
  • Blog
  • Kontakt
Nazovite već danas!
✕

Čovjek je ključ uspjeha u prodaji

Ulažete li u edukaciju i znanje vaših zaposlenika, prodavača?

Jeste li svjesni važnosti ljudi, prodajnih djelatnika u procesu prodaje?

Većina maloprodajnih tvrtki velika sredstva ulaže u uređenje prodavaonice i u dobar marketing smatrajući da je dovoljno privući ljude u prodajni prostor a zaboravljaju na ono najvažnije, svoje zaposlenike.

Najčešće jedina edukacija koju prodavači u maloprodaji prolaze je uvođenje u posao prilikom zapošljavanja, a svodi se na podučavanje o načinu funkcioniranja blagajne, informacije o uvjetima plaćanja i mogućnostima naplate preko POS uređaja, zaduženje polica koje treba redovito napuniti robom i pravilno istaknuti cijene.

Blagajnici, punjači polica ili ogledalo tvrtke

Uz minimalnu ili nikakvu edukaciju, ljude se baca u vatru očekujući od njih da se sami snađu, ispune sve veće zahtjeve kupaca, norme i očekivanja poslodavca.

Za kupce je prodavač ogledalo tvrtke jer on predstavlja tvrtku, on komunicira s kupcima, predstavlja proizvode i na temelju tog odnosa kupac stvara percepciju o tvrtki i njezinim vrijednostima.

Kupci su postali sve zahtjevniji u svojim očekivanjima, imaju puno više izbora gdje kupovati, konkurencija je velika, a tržište zasićeno različitim proizvodima i uslugama.

Uloga prodavača nije samo da naplati robu i napuni police. Uloga prodavača je puno veća, počevši od toga da kvalitetno informira kupca, prepozna njegove potrebe i želje, prezentira proizvode, pomogne kupcu kod donošenja odluke o kupnji, vodeći računa da pri tome kvalitetno i profesionalno predstavi sebe i poslodavca.

Prodaja više nego ikad ovisi o stručnosti, znanju i profesionalnosti prodavača.

Zato tvrtke koje se bave prodajom trebaju veliku pažnju posvetiti tome da su prodavači adekvatno educirani o proizvodima i uslugama, s razvijenim komunikacijskim i prodajnim vještinama, kako bi bili u stanju prepoznati potrebe i želje kupaca te im ponuditi najbolji proizvod ili uslugu.

Kriterij prema kojem se kupac odlučuje gdje će potrošiti svoj novac i kome će pokloniti svoje povjerenje sve više ovisi o obučenosti i pristupu prodavača.

Ljudi kupuju od prodavača koji im se sviđaju, koje doživljavaju kao prijatelje i kojima vjeruju.

Od takvih prodavača kupci će uvijek rado kupovati i vraćati se na to prodajno mjesto.

Svi imamo svoju tetu u dućanu kod koje se osjećamo dobrodošli i zbog koje volimo kupovati, tetu koja je uvijek ljubazna i susretljiva, zbog koje se vraćamo i zbog koje kupujemo.

To su prodavači koji su prodajom proizvoda ili usluge prodali sebe. To su prodavači za koje smo se vezali. Jer ljudi kupuju od ljudi.

Ljudi se ne vežu za tvrtku, ljudi se ne vežu se za proizvode, ljudi se vežu za ljude.

Vrhunac prodajne strategije je kad prodajom proizvoda ili usluge prodavač proda sebe. Takvi prodavači se ne rađaju. Dobri prodavači se stvaraju. Radom i učenjem.

Zbog toga ulaganje u prodavače nije trošak, nego investicija koja će dugoročno stimulirati prodaju, utjecati na rast prometa i profitabilnost tvrtke.

Rezervirajte 30 minuta besplatnog coachinga

Iskoristite 30 minuta besplatnog coachinga.

Uvodni coaching služi da se bolje upoznamo, da definiramo strategiju kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju coaching sesije.

Saznajte na koji način vam coaching može pomoći da otkrijete svoje vrijednosti i promijenite neželjene obrasce ponašanja koji se stalno ponavljaju i sputavaju vas u postizanju boljih rezultata.

Rezervirajte 30 minuta besplatnog coachinga

Iskoristite 30 minuta besplatnog coachinga.

Uvodni coaching služi da se bolje upoznamo, da definiramo strategiju kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju coaching sesije.

Saznajte na koji način vam coaching može pomoći da otkrijete svoje vrijednosti i promijenite neželjene obrasce ponašanja koji se stalno ponavljaju i sputavaju vas u postizanju boljih rezultata.

Rezervirajte 30 minuta besplatnog coachinga

Iskoristite 30 minuta besplatnog coachinga.

Uvodni coaching služi da se bolje upoznamo, da definiramo strategiju kako bi dobili jasniju sliku kako funkcioniraju coaching sesije.

Saznajte na koji način vam coaching može pomoći da otkrijete svoje vrijednosti i promijenite neželjene obrasce ponašanja koji se stalno ponavljaju i sputavaju vas u postizanju boljih rezultata.

Sviđa vam se objava? Podijelite je s drugima!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on skype
Share on email

Adresa

PRO-AKTIVNA, vl. Tanja Horvat

Centar za individualno i poslovno
savjetovanje i unapređenje prodaje

Rade Končara 74
40315 Mursko Središće
Hrvatska

Korisni linkovi

  • → Pravila privatnosti
  • → Politika kolačića
  • → Podaci o obrtu

Kontakt

Pošaljite e-mail ili me nazovite. Dostupna sam na Viber i WhatsApp.

info@pro-aktivna.hr
+385 (0)91 598 9520

Copyright © 2021-2023 PRO-AKTIVNA, vl. Tanja Horvat. Sva prava zadržana. Web by ROKE.hr
    Nazovite već danas!
      Na našoj web stranici koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najrelevantnije iskustvo pamćenjem svojih postavki i ponovljenim posjetima. Klikom na "Slažem se" prihvaćate upotrebu SVIH kolačića.
      Nemojte prodati moje podatke.
      Postavke kolačićaSlažem se Odbijam Više...

      Upravljanje pristankom

      Pregled privatnosti

      Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva tijekom navigacije po web mjestu. Od ovih kolačića, kolačići koji se prema potrebi kategoriziraju pohranjuju se na vaš preglednik jer su bitni za rad osnovnih funkcionalnosti web stranice. Koristimo i kolačiće treće strane koji nam pomažu u analiziranju i razumijevanju načina na koji koristite ovu web stranicu. Ti će se kolačići pohraniti u vaš preglednik samo uz vaš pristanak. Također imate mogućnost isključivanja ovih kolačića. Ali isključivanje nekih od ovih kolačića može imati utjecaja na vaše iskustvo pregledavanja.
      Funkcionalnost
      Funkcionalni kolačići pomažu u izvođenju određenih funkcionalnosti poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.
      Izvedbeni kolačići
      Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa izvedbe web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva posjetiteljima.
      Analitika
      Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji komuniciraju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju podataka o metričkim podacima o broju posjetitelja, stopi napuštanja početne stranice, izvoru prometa itd.
      Reklamni kolačići
      Reklamni kolačići koriste se za pružanje posjetiteljima relevantnih oglasa i marketinških kampanja. Ovi kolačići prate posjetitelje na web mjestima i prikupljaju informacije za pružanje prilagođenih oglasa.
      Ostali kolačići
      Ostali nekategorizirani kolačići su oni koji se analiziraju i još nisu klasificirani u kategoriju.
      Nužni kolačići
      Potrebni kolačići apsolutno su neophodni za pravilno funkcioniranje web stranice. Ovi kolačići anonimno osiguravaju osnovne funkcionalnosti i sigurnosne značajke web stranice.
      Spremi i prihvati