PRO-AKTIVNA-logoPRO-AKTIVNA-logoPRO-AKTIVNA-logoPRO-AKTIVNA-logo
  • Naslovnica
  • O meni
  • Edukacija
  • Blog
  • Kontakt
Nazovite već danas!
✕

SNAGA PRVOG DOJMA U PRODAJI

 

Koliko puta vam se dogodilo da vam netko nije “sjeo” na prvu, a da nemate ništa protiv te osobe?

S druge strane se divite osobi koju prvi put vidite. Osvojila vas je svojim pristupom, lakoćom komuniciranja, ljubaznošću i pozitivnom energijom kojom zrači.

U oba slučaja radi se o dojmu koji ostavljamo na ljude prilikom upoznavanja, a stvara se na temelju izgleda, boje glasa, načina rukovanja, ponašanja i drugih elemenata koje kreiramo tijekom prvog susreta na verbalnoj i neverbalnoj razini.

„Dajte sve od sebe da ostavite izvanredan prvi dojam“. – Robert Cheeke

 

Prvi dojam koji ostavljate na ljude je izuzetno bitan u prodajnom procesu iako cijeli paket odlučuje hoće li „vas“ klijent kupiti ili neće.

Dojmove koje stječemo jedni prema drugima formiraju se na nesvjesnim razinama našeg uma u samo nekoliko sekundi.

Za kreiranje prvog dojma dovoljno svega 5-7 sekundi.

Brzina kojom se formira dojam o nekoj osobi upućuje na to da smo prvenstveno emocionalna, a tek onda racionalna bića.

U 75 % slučajeva odluka o tome želimo li nešto kupiti donosi se u prvih 7 sekundi neposrednog kontakta s prodavačem.

Ako ostavite pozitivan prvi dojam velika je vjerojatnost zaključivanja prodaje i dobivanja novih klijenata. Ako pak ostavite loš prvi dojam na potencijalnog klijenta, umanjene su šanse za realizaciju i zaključivanje prodaje.

 

Kupac ne kupuje karakteristike proizvoda, već dojam koji stvara prodavač

Prvi dojam ima ključnu ulogu u tome kakve ćete prodajne rezultate postizati.

Za prvi dojam imate samo jednu šansu, zato se potrudite da ju ne propustite.

Na temelju prvog dojma kupac procjenjuje vaše kompetencije. Ovisno o prvom dojmu on prima i prihvaća informacije od Vas.

Prodavač najprije prodaje sebe, a tek onda proizvod.

Uspješni prodavači svjesni su da većina prodaja uspije ili propada u prvih 30 sekundi kontakta s klijentom.

Zato je važno kakav ćete prvi dojam ostaviti na ljude, bilo da se radi o klijentima, poslovnim suradnicima ili ljudima koje prvi puta susrećete.

 

 

„Prvi dojmovi nikad nemaju drugu priliku“

Charles R. Swindoll

Sviđa vam se objava? Podijelite je s drugima!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on skype
Share on email

Adresa

PRO-AKTIVNA, vl. Tanja Horvat

Centar za individualno i poslovno
savjetovanje i unapređenje prodaje

Rade Končara 74
40315 Mursko Središće
Hrvatska

Korisni linkovi

  • → Pravila privatnosti
  • → Politika kolačića
  • → Podaci o obrtu

Kontakt

Pošaljite e-mail ili me nazovite. Dostupna sam na Viber i WhatsApp.

info@pro-aktivna.hr
+385 (0)91 598 9520

Copyright © 2021-2023 PRO-AKTIVNA, vl. Tanja Horvat. Sva prava zadržana. Web by ROKE.hr
    Nazovite već danas!
      Na našoj web stranici koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najrelevantnije iskustvo pamćenjem svojih postavki i ponovljenim posjetima. Klikom na "Slažem se" prihvaćate upotrebu SVIH kolačića.
      Nemojte prodati moje podatke.
      Postavke kolačićaSlažem se Odbijam Više...

      Upravljanje pristankom

      Pregled privatnosti

      Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva tijekom navigacije po web mjestu. Od ovih kolačića, kolačići koji se prema potrebi kategoriziraju pohranjuju se na vaš preglednik jer su bitni za rad osnovnih funkcionalnosti web stranice. Koristimo i kolačiće treće strane koji nam pomažu u analiziranju i razumijevanju načina na koji koristite ovu web stranicu. Ti će se kolačići pohraniti u vaš preglednik samo uz vaš pristanak. Također imate mogućnost isključivanja ovih kolačića. Ali isključivanje nekih od ovih kolačića može imati utjecaja na vaše iskustvo pregledavanja.
      Funkcionalnost
      Funkcionalni kolačići pomažu u izvođenju određenih funkcionalnosti poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.
      Izvedbeni kolačići
      Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa izvedbe web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva posjetiteljima.
      Analitika
      Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji komuniciraju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju podataka o metričkim podacima o broju posjetitelja, stopi napuštanja početne stranice, izvoru prometa itd.
      Reklamni kolačići
      Reklamni kolačići koriste se za pružanje posjetiteljima relevantnih oglasa i marketinških kampanja. Ovi kolačići prate posjetitelje na web mjestima i prikupljaju informacije za pružanje prilagođenih oglasa.
      Ostali kolačići
      Ostali nekategorizirani kolačići su oni koji se analiziraju i još nisu klasificirani u kategoriju.
      Nužni kolačići
      Potrebni kolačići apsolutno su neophodni za pravilno funkcioniranje web stranice. Ovi kolačići anonimno osiguravaju osnovne funkcionalnosti i sigurnosne značajke web stranice.
      Spremi i prihvati